Ako postupovať pri reklamácií

Uplatnenie reklamácie

Ak zistíte chybu výrobku, napíšte nám na e-mailovu adresu info@trendymilacik.sk najneskôr do 3 dní od prevzatia zásielky a počkajte na pokyny ako postupovať. V prípade pokynov s doručením na našu adresu je potrebné, aby ste tovar doručili čistý, mechanicky nepoškodený, v originálnom balení vrátane faktúry na našu adresu. Doručiť tovar k nám môžete prostredníctvom Slovenskej pošty. Neposielajte tovar na dobierku.

Reklamácie posielajte poštou na adresu :

Silvia Kandráčová
Exnárova 6620/4
08001 Prešov
 
- Zákazník je vždy informovaný max. do 3 pracovných dní , od dodania reklamácie / emailom, telefonicky /
- Reklamovať je možné len tovar zakúpený a zaplatený na trendymilacik.sk. Oprávnená záručná reklamácia je bezplatná, pri neoprávnenej reklamácii ste povinný uhradiť náklady vzniknuté riešením tejto reklamácie. Za zlé odmeraného psíka neručíme preto odporúčame psíka viac krát premerať podľa návodu v kategórií meranie psíka.
Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením tovaru, v dôsledku bežného opotrebenia veci, využívaním tovaru v nevhodných podmienkach alebo ak bol prevedený zásah do tovaru inou než oprávnenou osobou.

Kupujúci zaslaním objednávky potvrdzuje, že si tieto všeobecné obchodné podmienky prečítal a v celom rozsahu s nimi súhlasí.


ÚvodÚvod